tisdag 18 augusti 2015

VQ

'VQ'

Vardia, denna småspararnas nemesis till frhoppningsaktie, faller mot nya
bottnar. Precis som i fallet HQ 2010 kunde det blir värre. Och
värre.Jag minns tillbaka på tiden som aktieägare i HQ och kommer
väl ihåg alla känslor jag hade. Vardia och HQ brjar blandas ihop
i mitt medvetande. Ett nytt krisbolag har formats, VQ.Jag lider med alla
aktieägare i Vardia, inklusive Mats Qviberg med sitt resund som gick in
hårt i Vardia.Ja, kanske lider jag speciellt med Mats Qviberg.Cred till
Aktiefokus och Aktieingenjren som har tagit upp kampen mot Vardias ledning.
Aktievism. Många småsparare blir starka tillsammans.Några
småsparare, i det fall de mår dåligt, kanske skulle
verväga att ta frlusten och frska gå vidare i livet i detta
läge.Jag sålde alla mina HQ i juni 2010, såklart efter att frst
ha fyllt på med några fallande knivar. Det visade sig vara klokt i
efterhand. Och jag kunde gå vidare efter frlusten.Aktiefokus-Kenny har
sammanfattat händelsefrloppet i Vardia på ett fredmligt pedagogiskt
vis här.//Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/tx0eDuldN80/vq.html