tisdag 18 augusti 2015

Mina bästa Android-appar

'Mina bästa Android-appar'

Efter att ha ägt min Andoid-telefon (en HTC Legend) i lite drygt ett
år så har jag hunnit med att testa en hel del appar - och allihopa
gratis. Jag tänkte fira det med att tipsa om 30 stycken favoriter. Listan
är sorterad alfabetiskt, så det är alltså inte en
topplista, av den enkla anledning att det är så spridda
användningsområden så det vore omjligt att jämfra vissa
med andra.Bästa Android-apparna (enligt mig!)Blogger (Google Inc.)c:geo ~
geocaching for Android (carneo)Classic Simon (Mobikats ltd)Danske Mobilbank SE
(Danske Bank Group)Dropbox (Dropbox, Inc.)Gin Rummy (Tesseract Mobile)Google
Reader (Google Inc.)Grn guide (Naturskyddsfreningen)IMDb Movies & TV
(IMDb)Instant Heart Rate (Azumio Inc.)K-9 Mail (K-9 Dog Walkers) Melodikrysset i
P4 (Sveriges Radio)Metal Detector (Kurt Radwanski)Mobisle Notes - To Do
(MobisleApps)MyPOD Podcast Manager Free (Sentinel Web Technologies)Nationella
Flaggor Quiz (Fractal Gate)Opera Mini webbläsare (Opera Software ASA)Push
Ups (Rittr Labs)SAOL (Svenska akademin)SMHI Väder (SMHI)Solitaire Free Pack
(Tesseract Mobile)STHLM Traveling (SL) (markupartist)Stock Quote
(BiShiNews)Telia Digital-tv, Spela in (TeliaSonera)TETRIS(R) free (Electronic
Arts Nederland B.V.)Traffic Jam Free (JiuzhangTech Ltd) Tuner - gStrings Free
(cohortor.org)tv.nu (tv.nu)Twitter (Twitter, Inc.)Wordfeud FREE (Bertheussen
IT)Fyll gärna på med fler tips i kommentarerna! (Självklara
appar som Adobe Reader, Barcode Scanner, Facebook, Google Maps och YouTube
är inte med efterom det vore ondigt att tipsa om appar som alla redan har)

Nytt inlägg
http://www.diversifierad.se/2011/12/mina-basta-android-appar.html