tisdag 18 augusti 2015

Det blir inte fel ens när jag gör fel

'Det blir inte fel ens när jag gör fel'

Nu är Greklandskrisen "lst" med någon slags verenskommelse och brsen
fortsätter sin evighets(?)resa uppåt.Mina aktier har kat i värde
med sisådär 30 000 - 40 000 kr på någon vecka och det
totala värdet är fr tillfället ver mitt mål fr
tillgångarna 2015. ver 1 200 000 kr, med andra ord. Vi får se om det
håller i sig till årsskiftet. Eller ens till nästa
månadssammanställning. Jag jobbar vidare mot 2016 års
sparmål så länge, 1 500 000 kr.Kanske var det mitt klantkp i
Axfood fr två månader sedan som knuffade värdet ver
delmålsnret? Det går inte att gra fel i det här brsklimatet,
verkar det som.H&M har fljt index och då svindyra Axfood är nu
ännu svindyrare och ligger på 150 kr. D v s motsvarande 600 kr innan
spliten.Fr ganska exakt två år sedan konstaterade jag att jag hade
sålt Axfood på 290 kr (innan split), om det hade legat i min
strategi att sälja. Jag är fortfarande njd ver att inte ha
sålt.//Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/GWcYYv3Ajas/det-blir-inte-fel-ens-nar-jag-gor-fel.html