tisdag 18 augusti 2015

Boktips

'Boktips'

Har äntligen fått tummen ur och lagt till en ny sida på
Kapitalnet. Ska visst till ett jullov fr att det ska bli något gjort! Som
ni kanske märkt så har dessutom bloggen vaknat ur sin dvala. Den nya
sidan heter hur som helst Boktips och nås direkt från huvudmenyn
då jag inte fann någon lämplig sektion att placera det i som
skulle passa alla bcker.Jag tipsar om tre ekonomibcker, en sknlitterär och
två om barnuppfostran... lite otippat! De tre ekonomibckerna är dom
två som jag redan sedan tidigare tipsat om här på bloggen, The
Intelligent Investor och Common Stocks and Uncommon Profits, den tredje är
boken Så här kan alla svenskar bli miljonärer. Den
sknlitterära är inte helt otippat Och världen skälvde som
jag också tipsat om här tidigare. Dom två om barnuppfostran la
jag mest till fr att det är bcker jag brukar tipsa om, fast i helt andra
lägen. Känns lite malplacerat, men det skadar väl inte att tipsa
om dom?Vill du läsa tipsen så finns sidan här: Boktips
(Kapitalnet)

Nytt inlägg
http://www.diversifierad.se/2011/12/boktips.html