fredag 11 april 2014

Uppdaterade bevakningsportföljer

'Uppdaterade bevakningsportföljer'

Jag utmanade personerna bakom Sparpodden och Brspodden att ge mig 3-5 aktier
vardera de kprekar till dagens kurs på lång sikt.Brspodden avbjde fr
att det var fr lång horisont fr dem, traders som de är. Jan
Dinkelspiel och Gnther Mårder på Sparpodden ställde
däremot glatt upp. Jan rekade Elanders på 12 månaders sikt och
Gnther delade med sig av några innehav i sin långa portflj.Jag la in
dessa aktier i mitt bevakningsportfljdokument så får vi se om min
"dåliga", min "bra", Gnthers eller Jans portflj står sig
bäst.Horisonten fr bevakningen är så länge jag, Google Docs
och Google Finance finns kvar. Fr så länge kan jag enkelt se
ackumulerade utdelningar och hämta in aktuella kurser. Långsiktigt
på riktigt med andra ord.//Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/N2_LlJSv_ZY/uppdaterade-bevakningsportfoljer.html