fredag 11 april 2014

Fotboll är inte min planhalva

'Fotboll är inte min planhalva'

Det är mycket sportprat nu. Dels är det OS och dels har det visat sig
att halva ekonomibloggosfären är fotbollsnrdar, med anledning av den
senaste tidens inlägg om aktieportfljer som laguppställningar i
fotboll.Jag vill givetvis inte vara sämre men hindras av mitt totala
ointresse fr fotboll. (Nu vet jag dock åtminstone vad en startelva är
- det får jag tacka fr!) Sport är inte min arena, helt
enkelt.Istället tänkte jag att jag skulle gra en annan slags
uppställning, nämligen mina aktieinnehav som låtar från
80-talet.Jag är inte alls gift med mina aktier.Axfood Coca Cola Fortum
Google Handelsbanken Hennes & Mauritz Ratos Skanska //Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/iuwI7rxVxIk/fotboll-ar-inte-min-planhalva.html