fredag 11 april 2014

Pengarna från Telia Sonera-försäljningen investerade

'Pengarna från Telia Sonera-försäljningen investerade'

Fr ett par dagar sedan, precis innan nedgången på grund av
Ukraina-krisen, så slog jag till och kpte ytterligare aktier i
Industrivärden. Med detta kpet har alltså Industrivärden
gått från att vara mitt strsta innehav till att bli mitt i
särklass strsta bolag. Eftersom Industrivärden är ett
investmentbolag så känns det OK med många ägg i denna
korg.Om kursen fr Industrivärden tickar upp ver 130 SEK eller motsvarande
efter utdelning så kanske jag säljer om det finns något annat
intressant att kpa. Industrivärden känns kpvärt, men jag ska inte
sticka under stol med att en anledning till att det blev Industrivärden var
att det var svårt att hitta andra intressanta investeringar.

Nytt inlägg
http://klirr-i-kassan.blogspot.com/2014/03/pengarna-fran-telia-sonera.html