onsdag 30 juli 2014

Ny lön

'Ny lön'

Jag har fått ett glädjande besked om att min lnekning i år blir
närmare 15%, i samband med nya arbetsuppgifter. Mycket roligt att min
arbetsgivare har frtroende fr mig och ger mig chansen att utvecklas.När den
nya lnen kommer kar jag upp sparandet till 16 000 kr i månaden. Det
är mer än vad jag tjänade efter skatt i månaden när
jag arbetade heltid innan jag brjade plugga 2007.Att studera på hgskola
till ett fr mig intressant (konfidentiellt) yrkesområde som kan erbjuda hg
ln är den bästa investeringen jag gjort.Fr dig som står i
startgroparna att välja utbildning är allastudier.se en bra sida
där en prognos fr arbetsmarknaden fr varje yrke samt lnestatistik
från SCB finns med.//Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/A2njynTUtdI/ny-lon.html