onsdag 3 juli 2013

Glöm inte valutakursen

'Glöm inte valutakursen'

Idag är det midsommarafton, härligt! Hoppas ni alla har det fint.
Innan jag frsvinner ut i sommaren så passade jag på att lägga
in vilka valutakurser jag kpt utländska aktier fr. Det tar tid att gra en
sån sak fem-sex år bakåt i tiden kan jag säga. Tidigare
har jag noterat valutakursen enbart när jag helt avslutat ett innehav, och
då räknat på att samma kurs gällt vid alla transaktioner
(vilket såklart inte har stämt).
Jag tipsar alla om att brja notera valutakurserna i era excelark direkt vid kp
och frsäljning, om ni inte redan gr det. Trots allt har valutakursen viss
betydelse fr resultatet i slutändan.
//Finanskvinnan


Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/p8JSqeyTvDk/glom-inte-valutakursen.html