onsdag 3 juli 2013

Fyllt på med Coca Cola

'Fyllt på med Coca Cola'

En iskall Coca Cola är aldrig fel i sommarvärmen. Jag fyllde på
med Coca Cola Company i portfljen till en kurs på $39. Det var ett tag
sedan kursen var under $40 sist. På grund av de kvartalsvisa utdelningarna
är jag mycket intresserad av att ka mitt innehav i bolaget. Om kursen
fortsätter ner kar jag mer senare. Jag kper då fr några
tusenlappar, går det ner ytterligare så kar jag kpsumman. Bra rim fr
vrigt, det ska jag tänka när jag ser de rda siffrorna i portfljen.
Idag var en dag med stora nedgångar, strsta på länge faktiskt.
Några innehav har krupit ner under mitt GAV vilket ppnar fr potentiella
sommarkp per stoplossorder. Nedgångar på brsen ppnar också fr
irrationell oro och rädsla. Lika bra att brja träna på
brskrasch-hantering. Jag kan investera, jag är inte rädd.
När kursen går ner så kper jag mer.
//Finanskvinnan


Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/Tfw_xoON1yU/fyllt-pa-med-coca-cola.html