onsdag 16 mars 2016

Tack för mig - bloggen avslutas!

'Tack för mig - bloggen avslutas!'

Jag kommer göra en större privat investering (bostad!) och därmed kommer
merparten av mitt kapital låsas i den.I samma veva känner jag att bloggandet
har kommit till vägs ände. Jag började blogga 21 februari 2007 och slutar
blogga 21 februari 2016.Under helgen har jag funderat över om jag skulle
fortsätta blogga eller inte, och kom fram till att det är rätt läge att
sluta.De gamla blogginläggen finns kvar ett tag till, kommentarsmöjligheten
är däremot avstängd då jag inte kommer hinna moderera kommentarer.Ett stort
tack till alla underbara medbloggare och läsare! Även tack till nätmäklarna
Nordnet och Avanza som har revolutionerat möjligheten till aktiehandel för
småsparare.Jag har lärt mig massor genom åren och önskar er allt gott
framöver!//Finanskvinnan

Nytt inlägg
http://feedproxy.google.com/~r/FinanskvinnansFunderingar/~3/aCwstmMj8a4/tack-for-mig-bloggen-avslutas.html